Stockholm 2

27 maart 2010 - Stockholm, Zweden

Hey allemaal,

bedankt voor de leuke reacties :) gisteren helaas niet naar dat kasteel gegaan waar ik het over had, dat bleek namelijk in de winter gesloten te zijn! In plaats daarvan naar Skansen gegaan, een soort miniatuur Zweden midden in het centrum. Ondanks dat ze een aantal echt hele mooie gebouwen en dieren hadden die echt een soort Zwitserleven-gevoel opriepen, was er niet heel erg veel aan omdat het allemaal toch net wat te kunstmatig aanvoelde. Gelukkig was het die dag wel heerlijk weer dus toch een lekkere dag gehad. Ook 's avonds weer met wat andere hostellers thee zitten drinken in de keuken (het lijkt bijna alsof ik thuis zit ;) ).

Vandaag ga ik waarschijnlijk de archipelo om Stockholm bekijken met een boot, en daarna het zuidelijke deel van Stockholm zien. All in all vermaak ik me hier dus prima, maar toch kan ik niet wachten om morgen in het vliegtuig naar Beijing te stappen, wat heb ik daar zin in!

De echte reden dat ik vandaag alweer wat neerpen is trouwens vooral omdat ik eindelijk een manier heb gevonden om wat foto's te uploaden, so enjoy :)

Groetjes,

1. Wander:
    27 maart 2010
    hey!
    fijn dat alles goed gaat,je zoekt wel mooi contrast op nu al die sneeuw! en straks die warmte :D. fijne reis nog en we horen van je!

Wander
  2. tijl:
    28 maart 2010
    ey,

al aangekomen in china? mooie foto's.

tijl