Ik heb een nieuw paspoort!

27 juli 2011 - Perth, Australië

Hoi allemaal!

Ik wist niet echt hoe ik dit het beste kon overbrengen, maar ondanks dat het misschien best schokkend nieuws is doe ik het maar op deze manier, dan weet iedereen het meteen. Ik woon nu dus al een flinke tijd in Australie en het bevalt hier erg, erg goed. Ik heb er niets over gezegd omdat het idee al een tijd in mijn hoofd zat maar ik niet zeker wist of ik het echt zou kunnen doen. Uiteindelijk dacht ik; ik moet het gewoon proberen. Dus na een bezoek aan het consulaat en flink wat papierwerk ben ik nu dus echt in het bezit van een nieuw paspoort!

Het is dan wel gewoon een Nederlands paspoort (wat dachten jullie?) maar aangezien mijn oude paspoort begin 2012 zou verlopen, moest ik eigenlijk wel een nieuwe krijgen als ik niet na Australie direct terug naar Nederland zou willen vliegen (je paspoort moet min. nog 6 maanden geldig zijn). Mijn nieuwe is tot ergens in 2016 nog goed dus ik kan er wel weer even mee vooruit!

Nouja, ik hoop stiekem dat sommigen van jullie toch even in dit flauwe grapje zijn getrapt, kon het niet laten! Het volgende bericht is dan weer over mijn reis en iets serieuzer =)

Groetjes!