Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
528

Over mij

Bezig met mijn 22e rondje om de zon en mijn eerste rondje om de aarde. Expert in vakkenvullen en auto's wassen, maar ook professioneel zittenblijver en 'college dropout'. Groot filosoof en idioot, machtig gelukkig en soms machtig neerslachtig. Goed in laat komen maar kom nooit te laat. Andere hobby's zijn onder andere uitstellen, gitaarsnaren breken, bier drinken, dom zijn en profielpagina's invullen. Fantastisch gevoel voor humor aannemende dat je mijn hoge niveau van humor kunt begrijpen. Levensdoelen zijn o.a. de wereld veroveren met een pinguinleger, een harem hebben, bewijs vinden voor het feit dat de aarde inderdaad rond is maar meer rond als een pannenkoek en levenslang gratis bananenshakes winnen.

Over mijn reis

In den beginne was het grote plan om in een jaar een twaalftal landen te bezoeken. Nu is het plan om geen plan te hebben en op niet meer dan gevoel de wereld en mezelf te ontdekken. Wanneer ik weer thuiskom of waar ik over een paar maanden ben is een groter raadsel dan de connectie tussen de relativiteitstheorie en quantummechanica. Nouja, voor mij dan.

Bezochte landen

Ik heb 28 landen (11%) bezocht:

Australië, België, Brunei, Cambodja, China, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Slowakije, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.